Sidor

31.12.2013

Dea + (iso) sydän + treeni

WUHUU!!! Pääsin salille eilen :D Nyt riitti sairastelut minun puolestani pariksi vuodeksi taas eteenpäin. Koko joulukuu on mennyt sairaana, tai ainakin siltä tuntuu kun olen ollut 2 x 5 päivää kipeä. Ehkä kroppa oli levon tarpeessa, en tiedä, mutta nyt on kyllä niin siistiä kun pääsee treenaamaan taas. Pitää yrittää ottaa varovaisemmin nyt alkuun kun viime kerralla innostuin ehkä hieman liian paljon vetämään kunnon rääkkejä heti ekana viikkona. Toisaalta en millään maltaisi odottaa että pääsee tappamaan jalat taas :D Kuten näette niin niitä on varaa kasvattaa verrattuna yläkroppaan... toisaalta, onhan niissäkin hieman pattia mutta kyllä yläkroppa dominoi minun tapauksessani. 



Onnellinen wannabeebodari


On niissä ehkä joku pien kaari kun katsoo tarkaan... mutta lisää saa tulla ja reilusti. Ääääää.... Mä haluun jo kyykkämään :D!!!





Olin jo vakuuttunut siitä etten ikinää enää pääse treenaamaan, että kaikki lihakset ovat lähteneet (niinhän ne tekee vajaa viikossa... ;)) ja olin kehittäyt maailman suurin olkapääkriisin päässäni.. Ajattelin jo ettei kisoista tule mitään kun minulla ei ole lihaksia jäljellä ja ettei munilla* (*minulla, miten niin freudian slip....) ole ollenkaan olkapäitä, parempi vaan siirtää ne vuodella ja palata takaisin maan pinnalle. Onneksi äiti käski mennä treenaamaan eilen, itse olin jo niin vainoharhainen etten osanut päättää sitäkään enää kun pelkäsin jälkitauteja niin paljon + kaiken maailman muita sairauksia jotka olin googlettanut... Maailma oli taas hyvä paikka elää kun pääsin pumppaamaan verta lihaksiin ja olin taas maailman onnellisin wannabeebodari :D! Ei elämässä paljon muuta tarvitse kuin treeni, terveys ja ruokaa... ja perhe tietty :D

Eilen tuli yksi tyttö salilla sanomaan että hän on lukenut blogini. Ette tiedäkään miten paljon se ilahduttaa aina kun joku kertoo että jaksaa luke näitä minun juttuja ja tulee juttelemaan!! Saa tulla jatkossakin :D En pure vaikka joskus olen aika mörököllin näköinen.

Tästä on hyvää jatkaa kahdeksan viikkoa kovaa reeniä, viimeinen treenijakso ennen kun kisadieetti alkaa :) Thihii!!!

Niin ja hyvä uutta vuotta teille! Minä juhlin treenaamalla, huomenna ei tarvitse mennä töihin eli voi jumpata ihan rauhassa. Tammikuussa on sitten kamala ryysis salilla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.