Sidor

8.1.2015

Jotain pohdintaa elämästä ja sen eri osa-alueista sekä lisäravinnejuttuja

Eilen tuli postilla hieman uusia lisäravinteita testiin. Sporttimekan Fortix -merkkinen heraisolaatti, hieman vitskuja ja Scitecin l-karnitiini. Pääsin maistamaan Fortixin isolaattia viime kerralla kun kävin Hämeenlinnassa Tonia moikkaamassa. Hyvää oli ja piti nyt tilata pari kiloa ihan käyttötarkoitukseen :) Tuote liukenee hyvin vedessä, on laadukas ja maku on myös täysi kymppi :D

Toinen rakkaus on Scitecin l-karnitiini. Ihan kuin mehua joisi :D En tiennyt että rasvan polttaminen voi olla näin maukasta! 




Mulla on huomenna tentti. Huomaan, että olen taas onnistunut kasaman hieman liian paljon kivoja juttuja niskaani. Kaksi opiskelupaikkaa, työhaku, valmennushommia, kisadieetti, toivottavasti pian työpaikka ja jotain muuta. Olen lähtökohtaisesti siitä mieltä, että omat treenit ja siihen liittyvät asiat on saatava hoidettu muun elämän ohella. En pysty elättämään itseni treenaamalla joten se on harrastus. Urheilu ja treeni on aina ollut osa mun päivittäisiä rutiinejä. Jokaiseen vuorokauteen kuuluu tiettyjä vakioasioita kuten syöminen, nukkuminen, työssäkäyminen tai opiskelu ja liikunta. Nämä kuuluvat mun jokaiseen päivään, sen lisäksi voi sitten keksiä muita asioita. 

Joidenkin mielestä, kisadieetillä pitää eliminoida kaikki liikkuvat ja turhaa stressiä aiheuttavat tekijät elämästään ja keskittyä dieettiin. Itse en oikein ymmärrä miten se on mahdollista. Ei se mene niin, että voin sanoa muun elämän osa-alueille että sorry, oon dieetillä, laitan teidät hyllylle odottamaan. Muu elämä jatkuu ja treeniasiat kuten dieetti sen ohella. Toki voi pyrkiä siihen ettei kasaa itselleen liian paljon asioita, mutta tähän on mun mielestä pyrittävä myös silloin kun ei ole dieetillä. Eli se ei liity asiaan. Onhan se hyvä että elämä on tasapainossa ihan koko ajan, tai ainakin mahdollisimman usein, oli sitten dieetillä tai offilla.

Olen pohtinut tätä viime aikoina osittain siksi että mulle on sanottu että hei, sulla on kyllä hieman liikaa nyt. Vuorokaudessa on vain 24h. Mulle on tärkeä se, että saan kehittää itseni usealla osa-alueella koko ajan. Feng shuit menee sekaisin jos jätän joku asia pois, elämässä pitää olla muutakin kuin urheilua ja fitnesstä tai sitä työuraa. Itse en ainakaan pystyisi keskittymään vain ja ainoastaan esim työuraan niin, että olisin aina tavoitettavissa, tai urheiluun, niin ettei sille löytyisi joatin taspainoa muualta. Puhumattakaan perhe-elämästä. Pitää olla itselleen sopiva paletti jossa on sopivia määriä jokaisesta osa-alueelta. Näin se toimii ainakin mun tapauksessa. Joskus joku osa dominoi ja joskus joku toinen. Jokainen pitää löytää se oikea tasapaino mikä sopii itselle :) Siinä mulla on tekemistä vielä :D Tasapainon kanssa.

No, enivei, jokainen tietää mikä sopii itselleen. Tämä systeemi sopii mulle ja jollekin toiselle sopii hyvin  toinen systeemi. Pääasia että homma toimii omalla kohdalla :D!!

Eilen piti tietty testata Fit4Youlta tulleita treenivaatteita. Toi toppi on aika jees päällä :D Ihanan tuntuinen!! Leggareilla on sopivan korkea vyötärö, ei liian korkea mutta ei myöskään liian matala. Meisti tykkää!!







Ensi viikolla olisi taas lähtö Rovaniemeen. Meillä on poikkeuksellisesti neljä lähipäivää silloin. Aiheena ravinto. Innokas kun olen olen lukenut yksi kurssikirjoista etukäteen :D En maltanut olla lukematta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.