Sidor

29.12.2014

Uuden vuoden suunnitelmia ja paukkuja

Moikka :)

Olen aika räjähdysherkkä nainen, varsinkin mitä koskee verisuonia jalkatreeneissä. Mulla paukkuu ne todella herkästi. Treenattiin Ramin kanssa pakaroita ja takareisiä lauantaina ja käsi näytti tältä sen jälkeen. Oma teoria on se, että mulla tulee sen verran kova paine yläkroppaan jalkaprässissä että poksahtaa. No, onneksi ei ole vaarallista :D








Näin kävi kerran ei kovin kauan sitten… :D Takareisi poksahti pakara- ja takareisitreenissä.




Kerroin että ostin Walden Farmsin suklaadippi testattavaksi. Purkki ei kestänyt kuin vajaa viikko :D En uskalla ostaa udestaan :D





Sekoitin sitä rahkaan. Lisukkeena kookosöljyä ja marjapilttiä. Toinen hitti oli suklaapuddingin kanssa :D




Vaikka tuplahaukkarit ei kuulu lajiini enää niin voihan niitä tehdä ja verrata vanhoihin kuviin. Kai tossa hieman liha on tullut lisää ;)






Btw, mulla on maailman paras pikkusisko! Sain häneltä joululahjaksi Dunderpillerit, eli tabut jotka ovat täynnä glitteriä ja tähtiä. Nämä toimivat kuulema miesasioissa :D En oikein tiedä miten niitä pitää käyttää mutta kirjoitan raportin heti kun olen testanut ja löytänyt sopivan uhrin ;) Siskoni oli yrittänyt tilata taikatabuja ulkomaalta  netin kautta mutta se ei onnistunut. Sitkeä kun on niin hän meni apteekkiin ostamaan geelikapseleita ja väänsi itse pillerit :D Veikkaan että nämä toimii erittäin hyvin! Tabujen lisäksi sain siskoltani kova arsenaali huulikiiltoja ja maku- & tuoksuhuulirasvaa joita kuuluu käyttää yhdessä Dunderpillereiden kanssa. Ihana sisko <3





Ne jotka tuntevat minut tietää, että olen kova neulomaan sukkia. Kerrankin tein yhdet itselleni. Pinkit tietenkin :D





Nyt ei auta kun lukea anatomian tenttiin ja sen jälkeen siirtä biomekaniikan tehtäviin. Hyvää loppuvuotta teille ja juhlikaa fiksusti!!! Minä vietän uusi vuosi hyvän ystäväni kanssa. Pidetään kahden päivän treenileiri täällä Treella jolloin tapetaan itsemme kovilla treeneillä ja syödään parsakaalia :D Koittakaa tehdä perässä jos pystytte ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.