Sidor

13.12.2014

Päivän perse- ja reisitilanne, dieettiä odotellessa ja reissu Sporttimekkaan

Heippa!!!

Vitsit. Nyt on paljon kerrottavaa tai oikeastaan ei mitään :) Mutta, kuten sanotan ruotsiksi niin mulla on kyky "koka soppa på en spik", eli kehittää vaikka mitä ei mistään :D :D Joten aiaa on aina.


Otin tänään kuvia jaloistani niin näkee taas jos on tullu kehitystä niissä viimeisen parin kuukauden aikana.  Kai jotain taas on tapahtunut vaikka olin ihan raivona tänään mun paskasta kyykkytekniikasta vapaalla tangolla. Onneksi smithissä voi kyykätä. Päätin, että ensi projekti on saada Dean kyykyt siihen kuntoon että ponnistan yli sadalla kilolla tangolla. PRKL. Satasella olen kyykänyt yli vuosi sitten mutta tekniikka on rapistunutr sen jälkeen kun ohjelmassa ei ole ollut vapaalla tangolla kyykkyjä vaan smithissä kyykkyjä. Keskivartalon tuki pitää myös saada takaisin. Projekteja pitää aina olla ja tämä menee hyvään tarkoitukseen. eli mun persen, jalkojen ja kehonhallintaan kehityksen piikkiin :D :D Ou jee!!





Päivän perse- ja reisitilanne:




Ja aamukunto joku aamu. Dieettiä odotellessa :D





Eilen loppui volyymiviikko. Tänään alkoi perusviikko ja toistomäärät laski ihan hitosti! Harvemmin vedän paskoja treenejä. Treenin taso on niin itsestään kiinni joten miksi tehdä huonoja treenejä kun voi tehdä hyviä? Nyt kävi kuitenkin niin, ettei mun jalat ollut päässyt palautumaan ihan kunnolla ja kyykkyepisodi laski hieman mielialaa. No, ei muuta kun töitä kyykkyhommien eteen ja lepoa ennen ensi treeniä niin eiköhän homma paranee :) Jotta treeni ei olisi jäänyt huonoksi niin vedin sitten loput liikkeistä niin hyvin että se kompensoi kyykky-yritystä.


Mulla on päässyt lisäravinteet hieman loppumaanjoten lähdettiin Tiian kanssa Hämeenlinnaan moikkaamaan Tonia ja tsekkaamaan Sporttimekan uudistettuja tiloja.






Vedin Tiialle selkätreenin samalla. Kyllä on huippuhienot tilat ja todella iso sali jossa on ihan oma huone vain jalkatreeniä varten :) Tiia kisaa keväällä bikini fitneksessä. Käykää tsekkaamassa hänen fb-sivuja ja blogia!!






Sporttimekalta tuli sitten aika paljon kivoja juttuja mukaan… :D Ja mulla on nyt taas KOOKOSÖLJYÄ :D 








Eilen toivoin että mulla olisi joku eläin. Mieluiten kissa joka tulee aamulenkille. Tänään sain sitten kaksi koiraa ja yksi fitnesskissa mukaan lenkille :) Quite the same eikö…?

Viime yö meni hieman valvoessa. Haaveilin riisipuurosta, fetajuustosta, hiilareista. Mulla on kyllä hiilareita ruokavaliossa eikä tässä mikään hätää ole :) Mutta faaakkk, haluan lisää ja mun kroppakin tahtoo :D No, kun ei saa niin kiristyy samalla ja se on ihan kiva sekin.

Hiilareista ja kiristymisestä puhuen niin mulla taitaa alkaa kisadieetti aika pian. Tarkemmin ottaen alle kahden kuukauden päästä. Huuups…. Katsotaan jos tästä akasta löytyy muuta kuin läskiä. Kovasti olen paiskinut hommia salilla ja salin ulkopuolella nyt jonkun aikaa. Fitfarmilla alkaen 28.1.2012 josta puoli vuosi meni miten meni kun olin kipeä. Kovia ja tavoitteellisia salitreenejä noin 2,5 vuotta. Se on lyhyt aika fysiikan kehittämiseen ja toivon todellakin, että jää jotain jäljelle kun rasvat lähtee. Ja nehän lähtee!!

Tässä mun lauantaipullot:







Olen saanut toivomuksia siitä, että kirjoittaisin enemmän ja kertoisin koulutuksestani Lapissa. Teen siitä kunnon päivitys kun palaan sieltä ensi viikolla. Silloin on jotain kuvamatskuakin :) Koittakaa kestä!!!

2 kommenttia:

  1. Yleensä kroppa tietää, mitä se tarvitsee. Itse ainakin opetellut kuuntelemaan niitä signaaleja ja siten olen alkanut syömään rennommin ja runsaamin ja kappas vain, rasva alkanut palamaan kuin itsestään. Teoriani on, että hyvinvoiva ja hyvin palautunut kroppa polttaa rasvaa paremmin kuin liian rankoille vedetty kroppa, joka pyrkii pitämään säästöliekin vuoksi itsepintaisesti kiinni viimeisistäkin rasvoista. Joten ainakaan minulla rasvanpolton kannalta ei nälissään oleminen ole hyvä juttu. Jos tunnen nälkää ja jätän syömättä, tulee turvonnut ja huono olo. Veikkaisin, että siihen liittyy jotain hormonaalistakin, mitä kehossa silloin tapahtuu, kun se vedetään koville. Fitness-piireissä ei kilpirauhasen vajaatoimintakaan ole mikään harvinaisuus juuri näistä syistä johtuen. Joka tapauksessa tsemppiä sinullekin rasvanpolttoon. Se, mikä toimii toisella, ei välttämättä sitten toimikaan toisella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se toimii :) Itse olen huomanut sama nyt syksyllä kun keho sain levätä keväällä ja vähennettiin treenejä, kroppa alkoi toimimaan ja rasva palamaan :)

      Kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan koska edessä on pitkä dieetti :D Pidetään päät kylmänä valkun kanssa!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.