Sidor

24.11.2013

Muutoskuvia, muutoskuvia ja muutoskuvia. Treenaaminen kannattaa aina :D!!


Minulla on ollut erittäin viihdyttävä aamu, olen katsonut vanhoja poserauskuvia ja olen vertailut niitä uudempaan kuvamatskuun. En voinut olla tekemättä muutoskuvakollaaseja. Pakko sanoa että olen erittäin kiitollinen siitä, että meitä Fitfarmilla kehotetaan aloittamaan poseraminen mahdollisimman ajoissa. Olen myös iloinen siitä että olen tehnyt sitä :)

Tein myös jalkavertailu. Reilussa kolmessa kuukaudessa on tapahtunut jotain pientä, kiitos Jari :D Dieetillä on hyvää olla, ainakin välillä :)




Neljäsosakäännös edestä.... KIITOS Sirpa posetunneista!!!




Rintaposeraus




Tuplahauis takaa




Tuplahauis edestä




Neljäsosakäännökset




Huikeeta :D 

Nyt pitää jatkaa kehityskäyrä samaan suuntaan, selkätreeni edessä. Ou jee!!!

2 kommenttia:

  1. Wau upeeta kehitystä - niin kropassa kuin poseerauksissakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anonyymi :D! Homma menee eteenpäin koko ajan, harmi vaan että itse sokeutuu matkalla mutta onneksi voi katsoa vanhoja kuvia niin huomaa taas että jotain on tapahtunut :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.