Sidor

18.10.2015

Kuulumisia ja kuvauspäivä

Heippa :)

Nyt tulee pikapäivitys, mun pitää lukea :) Mutta jotta ette usko, että olen kuollut, niin ilmoitan olevani elossa :) On vaan ollut hommia koko ajan :D

Aloitetaan kuntokuvilla. Tältä minä näytin tänään klo 11.30 WFC Tampelassa. 





Takana oli kyykkykoulu valmennettavalleni Katalle, siitä enemmän FitBlogissa. Käykää lukemassa päivitys täältä




Btw, jos kaipaat jeesiä tekniikoiden tai treenaamisen suhteen, niin mulle koodia vaan :) dea@thundertrainingnutrition.com. Tarjolla on mm tekniikkaopastusta, kovia treenejä, erilaisia valmennuksia (yksilö-, ryhmä-, netti-, ravinto-, hyvinvointivalmennus, pitkiä ja lyhyitä vlmennuksia jne). www.thundertrainingnutrition.com


Olin alkuviikolla kuvauksessa Turussa. Kuvaaja oli Lauri Majamaa ja paikka Studio X. Homma lähti hyvin rullaamaan ja otetaan jatkossa kuvia säännöllisin välein. Ideoita riittää meinaa :)






Katakin oli mukana :)





Tässä hieman ensimakua kuvauksesta. Luvassa on paljon muita kuvia. Malttakaa odottaa :)!









Puss murut!!

Ja hei hyvinvointivalmennus on aika jees setti jos haluaa saada elämäntavat kuntoon mutta ei kuitenkaan elää 24/7 fitnesselämää, eli tämä on tarkoitettu kuntoilijoille sekä ihan tavallisiille ihmisille jotka haluavat lisää energia arkeen, oppia syömään fiksusti ja saada liikunta mukaan arkeen. Vielä mahtuu mukaan!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.