Sidor

3.2.2014

Hello life :)


Moikka! Olen saanut elämäni takaisin, ainakin hetkeksi. Nyt pitää edetä todella varovaisesti ettei tule takapakkia taas, sitä en kestäisi. 

Olen siis käynyt "treenaamassa", eli hakemassa tuntuma lihaksiin, sitä ei kyllä voi kutsua treeniksi vielä :D Mutta so what!! Olen päässyt salille ja olen todella onnellinen siitä :D Jos ollaan ihan rehellisiä niin olen ihan liekeissä :D!!! Tuntuu siltä että olen oma itseni taas, iloinen, iso hymy naamassa ja täynnä virtaa. Vaikka en haluaisi että treenien poisjääminen vaikuttaisi niin paljon minun psyykkiseen hyvinvointiin niin kyllä se vaan vaikuttaa. Silloin kun oma elämä pyörii paljon treenien ympäri ja niitä otetaan pois jää tyhjä aukko. Sitä on todella vaikea täyttää muulla kuin treenillä. Näissä tilanteissa ymmärtää miten paljon ne asiat jotka jäävät pois merkitsevät, miten paljon niistä oikeasti tykkää ja miten suuri osa elämästä ne on. Joku fiksu voisi sanoa että pitäisi olla muutakin elämää :D Tähän sanon että kyllä minulla on sitäkin, mutta minulle treenaaminen on elinehto sekä suuri rakkaus ja intohimo, ilman sitä muu elämä tuntuu aika surkealta. Toki voisi olla useampia intohimoja ja rakkauksia elämässä mutta itse tykkään laittaa kaikki munat samaan koriin ;D ja nauttia siitä ihan täysillä :) Silloin saa yksi iso munakori eikä monta pientä. Tämä sopii minulle.


Ramin ja Dean välinen keskustelu tänään salilla meni suurinpiirtein näin:


R: Sä oot päässyt takaisin salille

D: Juu, vihdoinkin :D!!!!
R: Siitä sait kun treenasit kahdesti päivässä ja riehuit :)!
D: Miten niin?? Minusta se on yhtä paljon Jarin vika että päästiin tähän pisteeseen. Itse hän antoi lupaa treenata kahdesti päivässä ja suostui aina kun pyysin lisää treeniä. Hän on kuitenkin mun valmentaja ja mun auktoriteetti joten olisi kyllä voinut sanoa ei!

R: Niin... :D Eihän sillä oikeasti ollut sitä mahdollisuutta :D
D: Miten niin?
R: No kun sä olet noin sinnikäs niin hän tiesi että olisit jankuttanut kunnes olisit saanut toiveesi läpi. Eli ei hänellä ollut mahdollisuutta kieltää sua siitä ;)
D: Kröhmkröhm…. No juuu… Mutta mutmutmut… sillä olisi ainakin TEORIASSA ollut mahdollisuus kieltää mua treenaamasta kahdesti päivässä :D 

Voi apua!!! Minähän olen ihan toivoton tapaus enkä edes tajua sitä itse :D Joskus pitää näköjään katsoa itsensä peiliin :D Pässi kun pässi...

Näillä mennään. Huomenna pidän lepopäivä ja panostan minun sosiaaliseen elämään. Meillä on Marikan kanssa "kahvikutsut" :D Mitä käytännössä tarkoittaa sitä että menen kauppaan ostamaan Pepsi Maxia, juodaan sitä ja jutellaan hiilareista, perseistä, treeneistä ja miten hankalaa/ihanaa on kun ei mahdu vaatteisiin enää :D



http://www.verman.fi

2 kommenttia:

  1. Oon ihan sairaan iloinen sun puolesta :D ja on mulla vähän omakin lehmä ojassa.. Näitä sun treeniblogeja lukiessa saa itsekin virtaa salittreeneihin :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kiitos :D Ei haittaa vaikka sulla on oma lehmä ojassa! Jaettu ilo on parempi ilo :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.