Sidor

9.1.2013

Megaluokan uutisia :D

Nyt on taas kerrottavaa, ei ehkä mitään maailmaa mullistavaa mutta ainakin minun elämäni mullistavia juttuja :)

Olen löytänyt jasmiiniriisin! En olisi ikinä uskonut ostavani jotain valkoista hiilihydraattituotetta mutta näin se kävi... Jatkossa vedän jasmiiniriisiä treenin jälkeen. Jollei homma lähtee käsistä ja alan syödä myös jotain valkoisia makarooneja :D Dea is going wild and crazy!!! Toinen uskomaton juttu on että minun 20 litraa kanamunavalkuaista loppui...  voitte lukea tilauksesta täältä http://dunderdea.blogspot.fi/2012/10/640-kpl-kanamunavalkuaista-20-litraa.html Nyt on pakko tilata lisää koska enhän minä pysty käsittelemään kokonaisia kananmunia enää :) Toinen elintärkeä elintarvike joka loppui taloudestani on lokakuussa ostettu kahden kilon cayennepippurisatsi :) tämä on aiheuttanut pientä hilpeyttä töissä tänään. Tyttö vetää pari kiloa cayennepippuria parissa kuukaudessa... Ihme juttu että hikoilen jo siitä että liikun sängystä vessaan kun olen vetänyt 2kg tulisia mausteita parissa kuukaudessa. Luulin kyllä että ne olisi kestänyt kauemin :o

Toinen "hauska" juttun on se että ne nesteet jotka tulivat treenileirin jälkeen joista kirjoitin viimeksi, eli se että minun aamupaino nousi 2,5 kg viikonlopun yli ei ole lähteneet mihinkään vielä... Eli se siitä nesteteoriasta...  Paino on muuttunut 200 g ja takana on kolme aamupunnitusta... Voihan helvetti!! Paino on siis tällä hetkellä 85,5 kg ja jos se jatkuu tällä vauhdilla niin tulee kyllä todella pitkä dieetti. Enää 7,5 viikkoa siihen. Onneksi ei haittaa, kyllä minä tämänkin kestän :) Jollei muuta niin jos se menee siihen 90 kiloon niin voin ainakin sanoa että olen painanut 90 kiloa koska siihen painoluokkaan ei ole paluuta enää dieetin jälkeen!

Muuten menee hyvin. En tuntenut mitään lihasarkuutta viikonlopun treenileirin jälkeen. Aika jännä koska vedin kyllä kaikki sarjat ja treenit ihan taappiin asti viikonloppuna joten oletin että olisin vähintään pyörätuolissa tällä viikolla. Treenijuomat ja ruokavalio pelaa näköjään hyvin jos palautuminen sujuu näin näppärästi :)  Pidin täyslepopäivä maanataina ja sain nukuttua kunnolla. Eilen, eli tiistaina vedin selkä- ja hauistreeni. Tuntuma oli todella hyvä ja sain hyvän pumpin hauiksiin. Lopuksi vatsaliikkeitä supersarjana. Tänään kävin treenaamassa rinta ja ojentajat. Hiki valui ja pumppi oli hyvä. Otin megatylsä pukkarikuva treenin jälkeen... mutta en minä kehda kirjoitta blogiteksti ilman kuvia, se jos jotain on tylsää!!!  Jollei muuta niin näkyy ainakin mitä minun kunto on tällä hetkellä. Yritin napata kuvan ojentajasta mutta eihän siinä mitään näy...liikaa läskiä ;) ainakin vatsa on pyöreä kahden litran treenilitkujen jälkeen :P Yummy!!


Minä jatkaan täällä. Pesutupa ei vieläkään toimi joten minun on pakko pestä ne treenivaattet taas KÄSIN :( PRKL... ja pitäisi punnita riisiä, valmistaa eväitä, ja mennä nukkumaan ajoissa koska huomenna on taas aamuaerobisen paikka. Mutta ei se haittaa! Minä tykkään tästä elämästä ja olen onnelinen siitä että saan tehdä juuri sitä mitä haluan, eli treenata :) Olisi kyllä vielä kivempaa jos saisi ne kahdet salitreenit päivässä... sitä odotellessa. Jarilla on kyllä se toive minun hänelle lähettämällä toivelistalla. Taitaa olla ainut ei toteutettu toive tällä hetkellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.