Sidor

29.1.2015

Aamukunto, aamulenkki ja tabuja :)

Moikka!

Nyt mennään sitten 1 +1 syteemillä, eli minus- ja pluspäivä joka toinen päivä… :D Kiristyy kiristyy :) Olin jo melkein unohtanut että oon dieetillä. Olo on oistava kuten pitääkin ja treenitehot on hyviä, enkat paukkuu jne. Hyvin menee! Paino heittelee hieman mutta trendi on alaspäin. 

Vedettiin takareisiä ja pakaroita Teron kanssa tiistaina. Hyvin meni perille! Ihana mies kaikin puolin :D Tehtiin m.m. sjmv tangolla jossa hieman olen epäillyt tekniikkani siksi että sarjapainot ovat olleet melko isoja omassa mittakaavassa. Olen siis todella tarkka niiden suhteen ja aina jos käytän omasta mielestä isompia painoja niin alan epäilemään tekniikka :D Hassua eikö ;)? No, tehtiin 90kg:lla hyvin hallittuja ja nättejä toistoja. Ihan turhaan olen miettinyt kun itsekin olen painanut menemään 90kg:lla. 

Nappasin aamukuntokuva teille tänään. Takana on aamulenkki, aamupala ja hitosti vettä. Pullukkana edelleen mutta eteenpäin mennään :) Prkl!! Taustalla näkyy hienosti meitsin muuttolaatikoita.






Vermainlta tuli taas apupaketti. Uutusmakuna on jaffamakuisia d-vitskuja ja lakritsinmakuisia Dentiplus tabuja :) Dieettiläinen kiittää!! Mustaherukkakalsiumtabut on kestosuosikki. Näitä saa apteekeista. Mä oon ihan koukussa!







Kävin tiistaina myös Ristolla avaamassa kalvoja. Pohdittin myös hieman mun pieni virheasento. Olen kova miettimään näitä ja kuten jo todettu niin äärimmäisen tarkka oman kehon toimivuuden, asentojen ja tekniikoiden suhteen. Panostan tähän paljon. Olen äärimmäisen kiitollinen siitä, että läheltä löytyy ammattitaitoisia fyssareita ja hierojia.

Kotimatkalla ostin biussikortin. Matkaa keskustaan ei ole pitkä mutta kuljen sen mieluummin bussilla, varsinkin kun menen salille melkein kaksi kertaa päivässä. Aamulla aerobinen ja treeni myöhemmin. Siitä tulisi 1,5h ekstra kävelyä jollen käyttäisi bussia. Hieman turhaa mun mielestä kun treenejä on muutenkin ;) Yritän nyt vaan oppia mitkä bussit menee mihinkin.

Tänään olisi tarkoitus huoltaa kehoa venyttelyn ja rullailun muodossa. Illalla ehkä treeniä, katsotaan mikä fiilis on, voi myös olla että on lepopäivän paikka. Jos van maltan pysyä poissa susiluolalta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.