Sidor

19.10.2013

Aamupäiväsynnytys Gymillä :)

Heippa! Edellinen päivitys minun suhtautumisesta ravintoon herätti näköjään paljon ajatuksia, tai ainakin sain harvinaisen paljon kommenteja siitä. Kiitos! Se on hurjan mukavaa saada palautetta ja kommenteja :D! Enemmän niitä kiitos :) Minulle saa myös antaa toivomuksia siitä millaisia päivityksiä toivotte tai jos muuten on jotain kysymyksiä :) En yleensä viitsi kirjoittaa kovin paljon "mielipidekirjoituksia" vaan pysyn mieluummin neutraalilla aluella. Mutta, kai niitäkin voi kirjoittaa joskus :) Kuten edellisesta kirjoituksesta ja myös aikaisemmista kirjoituksista on käynyt ilmi niin olen hyvin ehdoton treeneihin, ruokaan ja lepoon liittyvissä asioissa. Se herättää usein paljon reaktioita, jotkut provosoituvat siitä ja toiset saavat siitä motivaatiota. Aina voidaan pohtia sitä, että missä menee raja fanaattisuuden ja terveen omistautumisen välissä. Itse koen että olen omistautunut siihen mitä teken. Joidenkin mielestä olen fanaattinen. Se on ihan ok, pystyn kyllä elämään sen kanssa ;) Olen luonteeltani hyvin määrätietoinen ja sellainen, että se mitä teken niin teken täysillä. Se ei tarkoita sitä, etten olisi pitkäjänteinen tai että into tehdä jotakin kestäisi vain hetken. Päinvastoin :) Se ei myöskään tarkoita sitä etten nauttisi siitä mitä teken tai etten sallisi itseni tekemään muita asioita. Omistudun sellaisiin asioihin joista pidän ja se tekee minut onnelliseksi, silloin haluan tehdä niitä asioita ja keskittyä siihen. Aika luonnollista eikö :)? Minusta tuntuu joskus että muut ottavat siitä enemmän stressiä kun minä itse :D Olen oikeasti todela iloinen siitä että saan syödä minun bodysafkoja ja nauttia niistä ja etten tarvitse syödä jotain muuta välillä jotta muut saisivat käsityksen siitä että saan nauttia välillä, nautin siitä että saan syödä niitä ruokia joista voin hyvin ja joista pidän :) En myöskään kärsi siitä etten ehdi käydä baareissa, juoda alkoholia tai siitä että minulla on treenejä useampi kertaa viikossa tai päivässä. Päinvastoin, nämän ovat minun omia valintoja jotka tekevät minusta onnellinen. San tehdä juuri sitä mitä haluan! Maailmassa on kuitenkin aika paljon pahempia paheita :)

Blogiin on tullut uusia lukijoita, TERVETUOLOA tänne seuraamaan minun sekoiluja :)!!

Olen ihan huippufiilareissa, nyt on viikonloppu ja saan keskittyä kokonaan treenaamiseen ja lepäämiseen. Parasta mitä tiedän! Minulla on ollut harvinaisen kiireinen työviikko joten aika on mennyt nopeasti ja tunnen myös että viikonloppu tuli tarpeen. Olen viime aikoina ja tulen myös muutamia viikkoja eteenpäin käymmään Tampereella noin joka toinen viikonloppu joten nämä kotiviikonloput ovat omalla tavallaan ihania. Toki nautin ihan kybällä myös Tampereviikonlopuista. Lähdetään sinne ensi viikonloppuna :)

Kävin aamupäivällä vääntämässä pakara- ja takareisitreenin. Otin teille nauhalle yksi pudotussarja prässissä. Omistan tämä pätkä minun siskolle jolla on laskettu aika kuun vaihteessa, jostain syystä rupesin ajattelemaan synnytystä tästä :) Onneksi minun aamupäiväsynnytykseni ei kestänyt kun pari minuuttia, luulen että siskollani on hiukan kovempi urakka edessä :) Tsemppii Pupshen <3!! Koko video näkyy painamalla play-nappia :)

                                        



Eilinen herkkulounas, parsakaalia, parsakaalia, parsakaalia, jauhelihaa, oliiviöljyä, cayennepippuria, suola ja munavalkuaista. Valkuaiset puuttuvat kuvasta. Rakastan raakaa parsakaalia :D Ostin työkaveriltani kilon cayennepippuria ja olen nyt tunkenut sitä kaikkialle... Voin kertoa että suu on ollut aika tulessa :)



Kekkasi eilen vahingossa uusi superherkku työtilanteen pakosta. Eli sekoitin minun välipalajauheet, suklaa isolaattia ja sitruuna eaa yhteen sheikkiin. Ajattelin että se maistusi aivan järkyttävältä... Ei muuten maistunut :) Se oli niin hyvää että olen vetänyt sitä tänäänkin :) Sitruunasuklaa :) Suosittelen kokeilemaan! Itse käytin Pharma Firstin isolaattia ja Mannisen Eaa+, niitä saa kätevästi tilattu Sporttimekalta :)

17 kommenttia:

  1. hei vaan..en saanut tota sun sumoprässi videoo auki :( montakohan toistoa teet siinä ja mistä pudotat mihin ?? ihan mielenkiinnosta kysyn... ja sit voi kauhistus tota pippurin määrää kuin pystyt syömään ?? ja missä ihmeessä on sun hiirarit ton parsan allako ?? no olinpas utelias sorry :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos kun ilmoitit! Hiomasin että ei mikään minun viime aikoina laittamista videoistani saa auki :( Sorry! Selvitän mistä se johtuu! Teen tossa muistaksen 12 ja 12 toistoa. Olen tottunut tuliseen ruokaan ;) Ei tossa lounaassa ole hiilareita, olen dieetillä :)

      Poista
    2. ...Ei hiilareita dietilä, jaa ketoa siis koko dietti...

      Poista
    3. En sanonut ettei mulla ole hiilareita ruokavaliossani vaan ettei tossa ateriassa ole hiilareita, huomaa ero ;)

      Poista
    4. Niin juurikin, että treeniä ennen ja treenin jälkeen hiilihydraattia.

      Poista
    5. sunnuntaipäivää ;) olihan se minunkin puututtava tähän ruoka keskusteluun. Kauhistelin myös tuota sinun pippuri määrää, ja tulikin mieleen että kun olet kuulemma jollakin dietillä? Onko tuon pippurin tarkoitus toimia thermogeeninä rasvanpoltossa ??? Ja tsemppiä tavoitteisiisi .

      Poista
    6. Anonyymi 1, Jari huolehtii kyllä mun ruokavaliosta ja kisadieetin suunnittelusta ;)

      Anonyymi 2, juu, mulla on pieni välidieetti menossa :) seitsemäs viikko alkaa huomenna. Mun mielestä toi on täysin normaail pippurimäärä :D Tykkään muutenkin tulisesta ruuasta ja kuten kirjoititkin niin se tehostaa rasvanpolttoa, eli win win situation :) Syön tulista ensisijaisesti siksi että pidän siitä mutta en pistä pahaksi että rasvanpoltto tehostuu samalla :) Hurjasti tsemppiä sullekin!

      Poista
    7. Näin olen käsittänyt. Toivottavasti kuitenkin itse kuuntelet itseäsi ja kerrot tuntemuksistasi, jokainen oman kroppansa parhaiten taatusti tuntee, eikä valmentaja jolla tusinoittain opetuslapsia. Tsemppiä projektiin!

      Poista
    8. Aamen. Tsemppiä sinnekin!!!

      Poista
    9. Kiitos paljon, ja voi hyvin!

      Poista
  2. Kiitti mielenkiintoisesta blogista! Vaikka tämä onkin treeniblogi, niin olisi kiva lukea, jos tekisit kuvapostauksen sun kokonaisesta arkipäivästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät! Olen joskus tehnyt päivitys jossa olen kertonut miltä tavallinen päivä näyttää kellonaikoineen mutta voisin tehdä sellainen uudestaan ja ottaa kuviakin :) Hyvä idea!

      Poista
  3. Aijai, mä oon messujen takia joutunut olemaan poissa gymiltä eilen ja tänään aamulla ja jo heti eilen oli "vieroitusoireita" :) Maanantaina vasta pääsen, messupäivät on sen verta rankkoja että otan muuten levon kannalta, vauva- ja buduaarikuvauksia kaupattu sitten treenienkin edestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :)! Mä ymmärrän. Mulla tulee todella pian vieroitusoireita ;) Koita kestää! Lepo tekee ejoskus ihan hyvä...

      Poista
  4. Olipa mahtavaa nähdä sut salilla tänään! Kovasti tsemppiä treeneihin ja jahka taas piipahdan Suomessa, törmäillään hikisissä tunnelmissa Gymillä! Ja pah tätä nimettömyyttä, mutta tunnistit varmaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sut tunnistan :) eli turhaan yrität piiloutuasen anonyyminimimerkin alle ;) Oli kiva nähdä vaikka en vaikuttanut siltä kun tuskailin siinä prässissä! Tule taas uudestaan tänne piipahtamaan :) Hyviä treenejä sullekin!!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.