Sidor

27.11.2012

Uusia kasvuvaraavaatteita ja REENIÄ

Jepajee! Nyt on Dean kintut ihan superkipeitä :D Etureidet ovat kosketusherkät kolmatta päivää, minun "käveleminen" näyttää hupaisalta ja vessaan meneminen onnistuu ottamalla ensin pytystä kiinni yhdellä kädellä ja sitten hiiiiitaaasti laskeutumalla siihen istumaan. Nyt paljon venyttelyä ja torstaina kunnon kidutushierontaa niin eiköhän ne on valmiina uusiin haasteisiin ensi lauantaina taas :D Lähdetään lauantaina tyttöjen kanssa Tampereelle taas pitämään hauskaa. Minulla on varattu "megatappotreeni" jaloille Terolla. Jarikin on sotkeutunut siihen mukaan kun mainitsin treenistä hänelle ja Terolle on kuulema annettu jotain "hyviä ideoita" minun kyydille.... Odotan innolla :D 

Kävin aamulla reenaamassa selkä ja haba. Sain ihan huippuhyvä tuntuma selkään ja habatkin otti kiltisti vastaan treeniä. Minulla menee treni todella hyvin perille selkään ja ojentajiin, hauis ei kasva ei sitten millään. No, olen kärsivällinen ja pakkohan se herne on kasvaa jos minä sen päätän. 

Dea ja miniherne

Olen myös saanut aikaiseksi hankkia uusia kasvuvaraavatteita kun kesällä hankitut on täytetty jo + uusi treeniliivi, edellinen lempiliivihan repesi... (on minulla useampia treenirintsikoita, mutta niitä on oltava paljon). Olen valmis ottamaan vastaan treenivuosi 2013! Nyt väännän rautaa ja kasvan ihan hulluna jotta on jotain mistä ottaa kun välidieettti alkaa :D On siinä nytkin mistä ottaa... mutta mutta... rautaa väännetään niin perkelesti siihen asti!!! + sen aikana ja jälkeenkin ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.